placedate
English

Hospitality & Tourism Summit 2013

Think global, offer local aneb Jak promítnout globální zkušenosti do lokální nabídky

17. – 18. 4. 2013, Aquapalace Hotel Prague

 

Středa 17. 4. 2013
08.00-09.00 REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ
     
09.00-09.05 SPOLEČNÉ ZAHÁJENÍ KONFERENCE Telemost s AdCampem: zdravice DO ZLÍNA A ZE ZLÍNA
     
09.05-11.00 A. NABÍDKA SLUŽEB, JEJICH GLOKALIZACE A MARKETING Moderuje: Veronika Sedláčková, Český rozhlas
     
  1. Interview: V čem je nová strategie marketingu regionální nabídky Nora Dolanská, ředitelka, Pražská informační služba a Aleš Hozdecký, ředitel Odboru cestovního ruchu, Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
     
  2. Propojení regionů, propojení příběhů (inspirace ze zahraničí) Torsten Steyer, Teilnetzmanagement Sachsen, Ostsachsen, Tschechien und Polen, DB Regio AG
     
  3. Jak šmakuje Moravskoslezsko? Příklad spolupráce v regionu Mirek Horák, manažer resortu Kyčerka, obhájce kulturní identity a kulinářských tradic Moravskoslezského regionu
     
START 10:15 4. Jak nalézt společnou řeč při marketingu destinace a konkrétních lokálních provozoven a služeb? Telemost Praha – Zlín
Ukázka spolupráce od vytvoření turistického produktu destinačním managementem (Zlín) až po jeho aplikaci do praxe konkrétními provozovateli (Praha)

Jakub Hlaváček, ředitel, Institut Turismu (Zlín)
Tomáš Drápal, ředitel, Wellness hotel Kolštejn
Václav Sklenář, hoteliér a ex-ředitel hotelu Srní
     
11.00-11.30 PŘESTÁVKA NA KÁVU
     
11.30-13.30 B. HOTEL JAKO ZÁŽITEK Moderuje: Otakar John, generální ředitel, K+K Hotels, Praha
     
  • Hotelové služby dnes nejsou pouze součtem ubytování a stravování
• Inspirace pro marketing ze světa umění
• Místně specifické služby očima velkých hotelových řetězců i lokálních hráčů
     
KEYNOTE 5. Umění ve službách marketingu (inspirace ze světa) Mark Davy, zakladatel, Futurecity
     
  6. Umění ve službách marketingu (inspirace z domova) Jan Boháč, majitel, hotel Besídka
     
  7. Nabídka regionálních služeb z pohledu hotelového řetězce Jan Kratina, generální ředitel, CPI Hotels
     
  8. Nový produkt – lázně jako zážitek Eduard Bláha, generální ředitel, Léčebné lázně Jáchymov a Lázně Luhačovice, prezident Svazu léčebných lázní
     
  9. Ztráta radosti z dovolené aneb co když není zážitek podle představ Jakub Morávek, advokátní kancelář Felix a spol.
     
13.30-14.30 PRACOVNÍ OBĚD
     
14.30-16.30 C. KULINÁRNÍ TURISTIKA Moderuje: Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institutu a kulinář
     
  • Potenciál České republiky jako kulinární destinace pro zahraniční klientelu
• Kulinární zážitky v každém regionu České republiky
• Jak se mění zákazníci, jejich potřeby a očekávání?
     
  10. Zpověď milovníka dlouze tažených francouzských omáček Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institutu a kulinář
     
  11. U nás víte, co jíte Miloslav Puchta, spolumajitel Ekofarmy Svinná, Šumava
     
  12. Kdy je čerstvá šťáva opravdu čerstvá Marek Farník, generální ředitel, UGO trade
     
  13. České pivo a jeho role v české gastronomii Václav Berka, starší obchodní sládek, Plzeňský Prazdroj
     
  14. Vařící manager - marketingový potenciál „za všechny peníze“! Miloš Mach, ex-ředitel marketingu a komunikace, Siemens a milovník dobrého jídla
     
  15. Jihlavská inovativní fúze české a světové kuchyně Pavel Mareš, majitel a šéfkuchař restaurace Tři knížata
     
16.30-17.00 PŘESTÁVKA NA KÁVU
     
17.30-18.30 D. INTERAKTIVNÍ BONUSOVÝ BLOK: MOBILNÍ BUDOUCNOST V SLUŽBÁCH HOSPITALITY

Moderuje: Adam Reinberger, Contra Media
     
  Příklady úspěšných kampaní a osvědčených triků z dílen matadorů on-line a mobilní komunikace. Praktické ukázky, návody i varování před omyly.
     
  Potenciál lokalizovaného digitálního marketingu Aleš Fodor, Account Director, Dobrý web
     
  Komunikujte efektivně s mobilním marketingem Martin Dolejš, Key Account Manager O2 Media, Telefónica CR
     
  Buďte zákazníkům blíž: Ukázky mobilních řešení Jiří Szántó, Sales & Marketing Director a Michal Komár, Project Manager, Crazy Tomato
     
18.30-22.00 ČESKOMORAVSKÝ DVOJBOJ
ANEB PIVNĚ VINNÉ KLÁNÍ BEZ HRANIC
Interaktivní společenský večer v duchu českomoravského sbližování pod patronací Plzeňského Prazdroje, který prověří degustační, vědomostní i fyzickou zdatnost účastníků
     
     
Čtvrtek 18. 4. 2013
08.00-09.00 REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ
     
09.00-10.45 Paralelní diskusní sekce E
  E1: HOTEL JAKO ZÁŽITEK E2: HORY NEJEN PRO LYŽAŘE
     
  Moderuje: Václav Stárek, prezident, AHR ČR

Témata:
Hotelové služby dnes nejsou pouze součtem ubytování a stravování. Hotel jako domov – stačí malé drobnosti, aby se zákazníci cítili dobře. Jak správně namixovat zážitky, zábavu a relaxaci?

Účastníci:
Petr Lžičař, General Manager, Grand Majestic Plaza
Jaroslav Fischer, ředitel, ParkHotel Tosch
Karel Doubek, General Manager, Adria-Neptun & Hotel Adria
Eva Gajdošík, jednatelka, Zámek Napajedla
Jiřina Waindlichová, Sales Manager, Florentina botel
Petr Jendrejčák, Resident Manager, One Room Hotel, Tower Park Praha
Moderuje: Jakub Juračka, prezident, Asociace lanové dopravy

Témata:
Současný vývoj na českých horách vyvolává novou vlnu zájmů a otázek o jejich budoucnosti a identitě. České hory nabízejí pestrou škálu turistického vyžití, jak ale nalákat a udržet zákazníka v době rostoucích cen a nabídek zahraniční konkurence? Jak o zákazníka komplexně pečovat a nabídnout nezapomenutelný zážitek? Příklady úspěšné spolupráce.

Účastníci:
Jitka Fatková, ředitelka, Lipensko
Karel Rada, ředitel, Hotel Horizont, Pec pod Sněžkou
Milan Goč, člen představenstva, Sportovní areál Harrachov
Vít Moudrý, předseda představenstva, První bobová
Martin Komárek a Martin Palán, resort Dolní Morava
Jan Sotona, Lyžařský areál Nella, Orlické hory
     
  E3: MARKETING A PR V CESTOVNÍM RUCHU
  Moderuje: Eva Klánová, Katedra marketingu a mediálních komunikací, VŠH a jednatelka, Press21

Témata:
Příklady úspěšných projektů a kampaní marketingu a PR z ČR i zahraničí. Přestože je v naší kotlině tato oblast spíše neprobádaná, existují zajímavé příklady. Co nám nabízí zkušenosti ze zahraničí? Čeho se raději vyvarovat?

Účastníci:
Zdeněk Kovařík, Director of Business Development, Mamaison Hotels & Residences
Alena Koukalová, jednatelka, HST Obchodní komora Švýcarsko - Česká republika
Naďa Kverková, obchodní ředitelka, Léčebné lázně Bohdaneč
Michal Hoblík, ředitel, Aspen PR
Petr Psotka, ředitel, Vinařský Institut
     
10.45-11.15 PŘESTÁVKA NA KÁVU
     
11.15-13.00 Paralelní diskusní sekce F
  F1: JAK PŘIPRAVIT A NABÍDNOUT REGIONÁLNÍ GASTRONOMII F2: DOPRAVA JAKO PROSTŘEDEK PŘEPRAVY I TURISTICKÝ CÍL
     
  Moderuje: Pavla Burešová, vedoucí katedry hotelnictví, Vysoká škola hotelová v Praze

Témata:
Jaké jsou trendy v gastronomii v roce 2013? Jak se mění preference současných zákazníků v gastronomických službách? Jak nabídnout lokální kulinářské zážitky? Jak ovlivňuje obsluhující personál kvalitu služeb? Jak technologie ovlivňují finální kvalitu pokrmů?

Účastníci:
Marek Svoboda, Executive Chef gastro studia, Bidvest, certifikovaný komisař WACS
Radek Džiuban, majitel, Café fara v Klentnici
Tomáš Levý, šéfkuchař, Café fara v Klentnici
Tomáš Konopka, manažer Národního týmu AKC ČR
Mirek Horák, manažer, autor kulinářských knih a šéfkuchař, Hospoda Kyčerka
Moderuje: Petr Studnička, tajemník katedry cestovního ruchu, Vysoká škola hotelová v Praze

Témata:
Současné trendy jasně naznačují, že doprava neslouží pouze jako prostředek pro změnu geografické polohy, ale i jako cíl cesty. Co může transport nabídnout v rámci služeb cestovního ruchu? A jak je možné provázat dopravu s dalšími službami a zážitky? Je možné nalákat návštěvníky z Prahy k návštěvě dalších míst a památek v regionech a prodloužit tak jejich pobyt v ČR?

Účastníci:
Bohumír Bárta, generální ředitel JLV
Jiří Belinger, předseda, Asociace lodního průmyslu
Vladimír Žák, předseda klubu Marina Týnec n/Labem
Jiří Pavel, člen představenstva, Jindřichohradecké místní dráhy
     
  F3: LÁZEŇSTVÍ A WELLNESS
     
  Moderuje: Eva Frindtová, vydavatelka, C.O.T. Media

Témata:
Nová pravidla nastolená vyhláškou zásadně mění pravidla hry v lázeňství. Jaký je současný stav lázeňského sektoru a jak na tuto změnu musí zareagovat provozovatelé? Jak nezaspat a optimalizovat nabídku pro nové klienty, jaké jsou jejich očekávání a potřeby? Jak proměnit úbytek „nemocné“ klientely v nové šance – do lázní na dovolenou. Úspěch tkví ve spolupráci - jak k úspěchu lázeňských produktů a služeb mohou přispět města, provozovatelé a destinační managementy. Inspirativní příběhy z ČR i zahraničí.

Účastníci:
Martin Plachý, prezident Evropského svazu lázní
Rudolf Bubla, výkonný ředitel a předseda představenstva, Léčebné lázně Bohdaneč
Jiří Dědek, obchodní ředitel, Lázně Luhačovice
Jiří Houdek, starosta Třeboně a předseda Sdružení lázeňských míst
Michaela Severová, vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu, Město Litomyšl
     
13.00-14.00 OBĚD
     


© 2011-2012 Blue Events - všechna práva vyhrazena.

Blue Events, sekretariát konference, Hlubočepská 38c, 152 00 Praha 5, Česká republika
email: info@BlueEvents.eu

Infolinka pro účastníky: +420 222 749 841
Infolinka pro zájemce o propagaci: +420 222 749 843

Název subjektu: Blue Events, s.r.o., IČO: 25737392; DIČ: CZ25737392; Datová schránka: ch7r23k; Sídlo: Praha 9, Vysokovská č.p. 1336, PSČ 19300 (Místo podnikání: Praha 5, Hlubočepská 38c, PSČ 152 00); Spisová značka: C 65675 vedená u rejstříkového soudu v Praze;

bankovní spojení: ČSOB, Praha 1, č.ú. 900625233/0300, IBAN CZ63 0300 0000 0009 0062 5233 (BIC/SWIFT- CEKOCZPP)